Friday, 6 July 2012

SIGS's Sports Day







Hai! Long time no blogging right? Hihi so today's post is about my School's Sports Day. It was held on 30th June 2012. Well speaking pulak. K secara keseluruhannya........... Kuning atau nama saintifiknya sebagai Halimah, berjaya menjadi NAIB JUARA!!!!! Aummm! Hewhew rasa berbaloi semua usaha usaha kami :') Berbaloi keluar kelas nak pergi latihan bergabung, balik hostel lambat, stay up buat banner, pehhhhh memang berbaloi habis!!

For marching, sumpah anda comel awesome gilaaaaa!!!! Hahaha suka lah macam nak cubittttttt jeeee! Hahaha tahniah sebab menang PERBARISAN TERBAIK. Terbaik okay?!! Hahaha even kena kongsi dgn Biru, well at least korang pun menang jugak kan? Daripada budak cheer grandstand tu............. Hm lupakan~ Muahahaha tksia sia kita ajar korang semua! Tksia sia kita, Natcha dgn Ieyaa cari steps untuk korang. Tksia sia Lynn marah korang. Muahaha sumpah rinduuuuuu gilaaaaaa!!

Tapi as for me, aku sedihhhhhhhhhhhh gilaaaaaaa sebab tkmenang acaraaaa :((( I'm expecting 4 x 100 boleh menang tapi......... kalah sebab..... seseorang tuuuuu :'(( Ughh sumpah aku  menangis lepas event tuuuuuu!! Nasib baik Natcha, Ieyaa dgn Amira Emalina *ambik kau full name aku letak* tolong pujukkkkkk :') Nampak tk diorang punya keprihatinan?? Nampak takkkkkkk??? Tk? Oh k bye!

Nadiaa Azzahara kan ada bagi medal........ Nak nganjing lettew dia menang tapi aku tkmenang -.- Kfoinnneeeee -__- Hahaha medal untuk acara Lompat Jauh Perempuan A. Hahaha dah power sangat lah tu? Kkkk terima kasih untuk medal tu :*

Well malas nak cerita pepanjang +_+














Nampak tak senyuman kemenangan tu? Eii dah lah aku tkpakai tudung time tu. Ahh gasakk~

Wehuuuuu it's me!!!

Muka muka kemenangan!! Natcha, Ieyaa, Dekja, Kak Pyqa Nani and and Kak Haziqah.

Haaaaa time ni aku baru lepas nangis!! Muahaha 

Alahaiii rindunyaaaa semua ni :'(((( You girls are the best!!

Nampak tak muka aku muka kekalahan? Kalah acara 4 by 1 tu. Sedih gilaaaaaaa :(

Ahhh time ni sumpah nervous gilaaaaaa!! Takut gila if ada yang terjatuh ke, tkjadi ke. Alhamdulillah semuaaaanya okay :')





So that's all.
Till then,
 Bye bye :*














Biaraahhhhh Blog Aku Bukan Blog Kau :P Hahahahahah

Copyright @ Segala Yang Diceritakan Di Atas Adalah Hak Rasmi Kepunyaan SOFEA NAJLAA