Ni yang aku sayang dekat kakak and husband dia ni ...
Presenting ........ Galaxy Tab 7.7 !!
Cuba bayangkan .... Aku balik rumah tengok benda ni dah ada dalam bilik aku . Hewhew sayang korang ! Hahahahah maklumlah , handphone yang lain dah hilang , ada yang tkada lampu , keypad tkada , yang dah masuk air pun ada . So aku saja je mintak handphone baru ..... Last last dia belikan ! Hewhew untung aku jadi adik kau :P

