Sunday, 27 May 2012

Galaxy Tab 7.7

Ni yang aku sayang dekat kakak and husband dia ni ...








Presenting ........ Galaxy Tab 7.7 !!














Cuba bayangkan .... Aku balik rumah tengok benda ni dah ada dalam bilik aku . Hewhew sayang korang ! Hahahahah maklumlah , handphone yang lain dah hilang , ada yang tkada lampu , keypad tkada , yang dah masuk air pun ada . So aku saja je mintak handphone baru ..... Last last dia belikan ! Hewhew untung aku jadi adik kau :P











Biaraahhhhh Blog Aku Bukan Blog Kau :P Hahahahahah

Copyright @ Segala Yang Diceritakan Di Atas Adalah Hak Rasmi Kepunyaan SOFEA NAJLAA