Thursday, 31 May 2012

Talam bermuka muka.

Hai talam! Banyaknya muka kau weii! Hewhew tksangka kan kau mcm ni? Oh lupa kau kan talam. Biasalah tu. Unexpected person like you may kill anybody. Dahlah membuat fitnah. Hmm jahat kan kau? Kau sedar tak tu? Tak? Oh dasar talam.

Disini aku bukannya nak marah atau apa apa. Just nak tegur info yang kau bgtau orang lain tu. Kau mesti ingat aku minat declare dia and so on kan? Pheww tu lah main ckp ikut mulut sesedap rasa. Tak selidik dulu. Hmbh susah lah dpt 'bestfriend' mcm kau. Memahami konon, phuiih.

Kepada ex declared aku, mintak maaf sgt sgt ye kalau kau ingat aku minat declared kau. Untuk pengetahuan kau, aku rapat dgn declared kau sbb dia selalu dgr problem aku. Tkmacam 'bestfriend' aku. Tinggalkan aku mcm tu je. Ingat aku ni apa? Aku pun ada perasaan wei. Berbalik ke topik awal kita. Cuba kau pikir dlm dlm, perlu ke aku nak minat ex madu aku sendiri? Oh itu tidak mungkin weii. Nasib baik ada declared kau. Dia yang dgr SEMUA okay, SEMUA problem aku. Termasuklah pasal family aku yang dah porak peranda, 'bestfriend' aku dan sebagainya.

Mungkin dia tkbgtau kau pasal ni sbb aku yang tkkasi dia bgtau kau. Biar problem aku dia sorg je yang dgr. Terpulanglah pada kau nak percaya ke tak tapi itulah yang sebenar benarnya yang berlaku. Kau pasang spy segala kejadah dkt hostel dan terus bgtau kau info yang diorang tkselidik dgn betul. Haa kat sini diarang dah dpt dosa besar iaitu memfitnah aku. 

Hmbh aku pun pelik yang kau pergi percaya bulat bulat segi empat fitnah yang aku minat declared kau tu knp eh? Tkada kerja apa aku nak minat ex madu aku sendiri. Oh ya yang  pasal MDC tu kan.... Nak start dari mana eh? Okay kita start drpd gambar yg kau nak sangat tengok tu.

Ehem ehem. Gambar tu hanyalah gambar biasa. You know? Priceless, tkberharga. Bukannya diambil dgn penuh kasih sayang or whatever. Aku amik gambar dgn dia pun sbb she is my shoulder atau kata lain kawan yang sangat memahami aku tkmcm **** dgn ***. Gambar tu comel? Yes ofcourse comel sbb ada muka aku kot. Kau kena paham naluri seorang budak gedik mcm aku, nampak muka aku je comel. Aku rasa kau pun sama mcm aku kot, nampak muka sendiri je comel. Hewhew.

Okay next pasal balloon tu. Hmm time diorang kemas dewan, belon sumpah bersepah gila. Banyak sangat sampai tkterbuang. So dia bagi lah dkt kawan dia yg banyak masalah ni. Tu pun dia pass dkt Syaz suruh bg dkt aku. Nampak tak? Dia suruh orang lain pass kan. Itu tandanya dia bg bukannya ikhlas atau ada makna disebalik itu. Lainlah bg face to face. Itu baru ada makna. Aku pun terkezzzuuut kot dpt belon. Tkpernah kayy tkpernah. Tkmcm kau...... Aku tkhot mcm kau. Hewhew

So bila dah first time dpt belon org bagi, ofcourse lah aku suka weii.... Kalau kau, kau pun suka kot. Tktaulah kalau kau tksuka kan. Hmbh apa apa je lah. By the way, aku suka belon. Tkmcm org lain yang takut dgn belon. Kau tau knp aku suka belon? Sebab dia umpama kawan yg sentiasa dgn kita susah senang. Sampai belon tu kecut pun, dia takkan khianat kita.

Aku rasa tu je kot cerita dia. Mintak maaf lah kalau declared kau cerita lain drpd aku sbb aku yang suruh. Tapi hakikatnya, ini yang betul. So terpulang lah nak percaya ke tak. Aku rasa ni jelah cerita yang perlu kau tau. Yang pasal problem aku tu, tkpayah lah tau eh?

Sekali lagi aku nak mohon maaf kat kau kalau kau ingat aku minat declared kau. Aku tkpernah kayy, tkpernah. Dah tu je lah. Sorry sebab pinjam declared kau suruh dgr problem aku. Hewhew nak buat mcm mana..... Dia, Syaira dgn Nad Zain je yang aku ada kat hostel tu. Yang lain...... phuihhhh bontot ah. Hahahah ada apa apa boleh IM aku. Send je message aku tkkisah pun. 




Haa nah nak tengok sangat. See that? Gambar ni priceless. Tkberharga dan tkbermakna. Bukannya aku peluk dia ke apa. Hahahah aku tkdapat bayangkan aku peluk dia. Hewhew mati aku kena silat dgn kau. Nak tau knp aku tknak upload dkt FB or blog? Sebab aku takut kau syak wasangka dan sebagainya.... Bukannya ada apa apa pun -.- Tengok tu, aku dah cakap aku comel :P





Hewhew jumpa gambar ni dkt lappy. Btw tu baju merah yang aku pinjam dkt kau. Heheh terima kasih ! Ingatkah dikau bahawa kita pernah berdeclared dahulu? Hahahahahah



Sorry sebab buat kau marah. Hewhew. Selamat bercuti!

Biaraahhhhh Blog Aku Bukan Blog Kau :P Hahahahahah

Copyright @ Segala Yang Diceritakan Di Atas Adalah Hak Rasmi Kepunyaan SOFEA NAJLAA